Ułatwienia dostępu

A A A

zielone1StartujÄ… "Zielone Wyzwania"! Do wygrania sprzÄ™t sportowy i treningi ze szkoleniowcami z Polskiego ZwiÄ…zku PiÅ‚ki Nożnej! JesieniÄ…, gdy caÅ‚Ä… EuropÄ™ zalaÅ‚a druga fala pandemii koronawirusa, rozgrywki XXI edycji Turnieju "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku" w trosce o zdrowie i bezpieczeÅ„stwo uczestników musiaÅ‚y zostać odwoÅ‚ane. Aby zachÄ™cić dzieci do aktywnego spÄ™dzania czasu z piÅ‚kÄ… przy nodze, PZPN wspólnie ze sponsorami Turnieju: głównym "markÄ… Tymbark" oraz brÄ…zowym " firmÄ… Electrolux " przygotowaÅ‚ "Zielone Wyzwania", majÄ…ce na celu pobudzić najmÅ‚odszych do sportowej aktywnoÅ›ci.

zielone2 

"Zielone Wyzwania" to nasza odpowiedź na pandemiczną rzeczywistość. Kiedy sytuacja zmusiła nas do odwołania rozgrywek w trwającym sezonie, wiedzieliśmy, że nie możemy tak po prostu pozostawić dzieci, które na udział w Turnieju czekają przez cały rok. Przygotowaliśmy więc alternatywę. Nie zabraknie w niej miejsca na demonstrację piłkarskich umiejętności, sportową i bezpieczną rywalizację, a przede wszystkim na doskonałą zabawę. O wszystko zadbali nasi najlepsi specjaliści w dziedzinie piłki dziecięcej " mówi prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej, Zbigniew Boniek.

" Wszyscy nie możemy się już doczekać powrotu na boiska oraz tych normalnych i pozytywnych sportowych emocji, które dostarcza Turniej "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku". Czekając aż będzie to możliwe, nie możemy jednak zapominać o ruchu i aktywności sportowej, do czego Tymbark od wielu lat zachęca " powiedział Krzysztof Pawiński, CEO Maspex.

- Bardzo zależy nam na tym, aby w tych wyjÄ…tkowych okolicznoÅ›ciach stworzyć dzieciom warunki do ruchu i bezpiecznej piÅ‚karskiej rywalizacji. JesteÅ›my przekonani, że "Zielone Wyzwania" to optymalne rozwiÄ…zanie na czas pandemii i idÄ…cych za niÄ… ograniczeÅ„. Cieszymy siÄ™, że możemy być ważnÄ… częściÄ… tej akcji " dodaje z kolei PaweÅ‚ MizioÅ‚owski,  CMO Electrolux.

zielone3

Pokaż swoje piłkarskie umiejętności i kreatywność

"Zielone Wyzwania" to piłkarskie wyzwania sprawdzające umiejętności i kreatywność. Rywalizacja w ramach "Zielonych Wyzwań" odbywać się będzie w trzech kategoriach wiekowych: do lat 8, 10 oraz 12 " oddzielnie dla dziewcząt i chłopców. Podczas rejestracji, za którą odpowiadają trenerzy i nauczyciele, należy zgłosić podmiot i liczbę drużyn, które przystąpią do realizacji wyzwań. Po jej dokonaniu każdy z nich otrzyma wiadomość z instrukcją dołączenia do specjalnie utworzonej grupy na Facebooku. Od tego momentu to właśnie ta grupa będzie dla uczestników głównym źródłem informacji o inicjatywie oraz miejscem, w którym organizator będzie publikował wyzwania, gromadził filmiki z ich realizacją i ogłaszał wyniki. Trenerzy, którzy zapiszą swoje drużyny do zabawy otrzymają koszulki treningowe Nike.

Rejestracja, będąca pierwszym etapem "Zielonych Wyzwań", rozpoczyna się 8 lutego i będzie otwarta również podczas etapu drugiego, czyli tytułowych wyzwań. Oznacza to, że dołączanie do zabawy będzie możliwe w każdym momencie jej trwania. Rejestracji należy dokonywać na stronie www.zpodworkanastadion.pl.

W pierwszej dekadzie lutego, marca, kwietnia i maja Polski Związek Piłki Nożnej przedstawi treść nowego wyzwania. Podczas całej akcji czekają nas łącznie cztery zadania. Każde z nich będzie dostosowane do sytuacji i obostrzeń aktualnie panujących w Polsce. Podmioty, które będą miały taką możliwość " wykonają zadanie drużynowe. Dla pozostałych wyzwanie będzie miało charakter indywidualny. W takiej sytuacji do jego wykonania przystąpi wybrany reprezentant danej drużyny i to jego wykonanie będzie punktowane. Pozostali zawodnicy również biorą udział w zadaniu, a ich najciekawsze realizacje zostaną wyróżnione.

Stopień trudności poszczególnych wyzwań dostosowany będzie do danej kategorii wiekowej. Po ogłoszeniu treści wyzwania drużyny będą miały czas na przygotowanie się do niego i jego realizację. Za publikację wideo przedstawiającego wykonanie zadania przez swoją drużynę odpowiedzialny będzie jej trener lub nauczyciel. Nagranie należy udostępnić na wspomnianej grupie na Facebooku, w opisie podając nazwę drużyny, kategorię, w której ona rywalizuje oraz województwo, z którego pochodzi (np. #CZERWONEBIEDRONKI #U8CH #MAZOWIECKIE). Czas na realizację danego zadania będzie określany w momencie jego ogłoszenia i z całą pewnością nie przekroczy trzech tygodni.

Prawidłowo przesłane i odpowiednio opisane nagrania zostaną następnie ocenione przez kapitułę konkursową.

zielone34

Pula nagród o wartości blisko 100 000 zł

Za każde wyzwanie nagrodzone zostaną po trzy najlepsze filmy w każdej z sześciu kategorii. Co miesiąc wyróżnionych zostanie zatem 18 drużyn, które będą mogły liczyć na następujące nagrody:
- za 1. miejsce w danej kategorii: awans do trzeciego etapu "Zielonych Wyzwań", czyli treningów prowadzonych przez szkoleniowców związanych z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, oraz sprzęt sportowy o wartości 2000 zł,
- za 2. miejsce w danej kategorii: sprzęt sportowy o wartości 1500 zł,
- za 3. miejsce w danej kategorii: zestaw 10 piłek treningowych (rozmiar 4) firmy Nike.

Finał akcji planowany jest na pierwszą połowę czerwca. W jego ramach odbędą się treningi prowadzone przez trenerów z Polskiego Związku Piłki Nożnej. W ich trakcie uczestnikom uważnie przyglądać się będą związkowi skauci. Forma treningów będzie dostosowana do panujących obostrzeń i reżimu sanitarnego.

Trenerzy i nauczyciele, zaangażujcie podopiecznych do piłkarskiej rywalizacji i pozwólcie im zaprezentować swoje umiejętności oraz kreatywność! Wejdźcie na www.zpodworkanastadion.pl i zgłoście swoje drużyny do "Zielonych Wyzwań"!